Ogłoszenie


#1 Thu-07-12 18:55:51

 Sida

Demon

44451190
Skąd: Jigoku
Zarejestrowany: Wed-07-12
Posty: 307
WWW

Rasy.

.

Rasy spośród których gracz może wybrać coś dla siebie.




    Wampiry - (7/10) - istoty omylnie przypominające ludzi. Cechuje ich bladość cery, czerwone oczy i nienaturalnie długie kły, które są w stanie jedynie ukryć poprzez zamknięcie ust. Są również o wiele piękniejsi od ludzi. Posiadają smukłą sylwetkę którą zawdzięczają nie jedzeniu ludzkich pokarmów. Ich skóra jest lodowata, zupełnie tak samo jak skóra zmarłego. Nie słychać ich bicia serca a więc nie mają tętna. Krew im nie krzepnie ponieważ żywią się ludzką krwią. Niektóre z nich - te bardziej okrutne lub mniej doświadczone - mordują ludzi i wysysają z nich cały zapas krwi. Inne po prostu podkradają krew leczniczą ze szpitali nie chcąc kontynuować nieustającego mordu. Większość ludzi boi się ich i nie chce zaakceptować nazywając je "potworami". Są to stworzenia nocy, które przy najmniejszym kontakcie ze słońcem zostają poważnie oparzone. Jest w nich coś z ludzi a więc również pragną widzieć światło dzienne. Niektóre z nich chronią starożytne kamienie noszone w postaci pierścionka lub naszyjnika. Inne po prostu nacierają się specjalnymi żelami. Więc nie dajcie się zwieść opowiastkami, że wampiry można spotkać tylko nocą. Coraz więcej z nich wychodzi na światło dzienne.
    Istnieją wampiry czystej krwi, wampiry przemienione i pierwotne. Wampir czystej krwi musi być zrodzony z czysto krwistego ojca i matki. Natomiast wampiry przemienione, będąc człowiekiem musiały zostać pogryzione przez innego wampira. Generalnie dwie te klasy można rozróżnić tylko w jeden sposób. Wampiry przemienione posiadają na szyi dwie, małe dziurki po ugryzieniu lub jakieś znamię. Czysto krwiste wampiry nie mają niczego takiego. Pozostaje ostatnia, trzecia grupa; wampiry pierwotne. Są to wampiry, które od niepamiętnych czasów krążą po Ziemi i poznały już wszystkie tajniki wampirzej natury. Są najsilniejsze i inne klasy wampirów zazwyczaj przed nimi drżą ze strachu.
    Moce: Wampiry posiadają nadludzką siłę i zręczność. Niektóre z nich mają ostre pazury, którymi nacinają szyję ofiary gdy nie chcą zostawić na jej ciele żadnych śladów. Czysto krwiste wampiry posiadają umiejętność 'zaczarowywania' innych wampirów tj. po dużej ilości wypitej krwi mogą narzucić jakieś polecenie innemu wampirowi, który otumaniony jest zmuszony wykonać dane polecenie. Wampiry mają zdolność szybkiej regeneracji. Świetnie widzą w ciemnościach. Nie starzeją się.
    Ograniczenia: Nie boją się wody święconej, krucyfiksów, czosnku i mają odbicie w lustrze. Na fotografiach też dosyć ładnie wychodzą. Można ich zabić jedynie poprzez wbicie kołka w serce lub wystawienie na słońce co w obu przypadkach nie tyczy się pierwotnych. Pierwszych można zabić tylko poprzez specjalny rytuał o którym wiedzą tylko nieliczni admini i modowie. Niestety wampiry nie potrafią latać ani zamieniać się w magiczny sposób w nietoperze, szczury czy kruki jak to różne bajki głoszą.


    Wilkołaki - (0/10) - są naturalnymi wrogami wampirów i nic tego nie zmieni do końca istnienia świata. Odróżnić jest ich o wiele trudniej od wampirów ponieważ na co dzień nie różnią się niczym od zwykłego człowieka. Zachowują się tak samo jak ludzie, poruszają się i jedzą identycznie. Mogą się przemienić kiedy tylko chcą w wilkołaka. Jednak nie do końca jest to przemiana w wilka. Wyglądem przypominają skrzyżowanie człowieka z psem. Po przemianie zazwyczaj gwałtownie zaczynają rosnąć a ich szczęka wydłuża się wraz z uzębieniem. Ciało zaczyna porastać futro, najczęściej takiego koloru jakiej barwy w postaci człowieka wilkołak ma włosy. Paznokcie również stają się dłuższe i ostrzejsze. Przednie kończyny stają się dłuższe.
    Podczas pełni księżyca wilkołaki mimowolnie ulegają przemianie. Zazwyczaj tracą wtedy do końca ludzkie zmysły i atakują na oślep instynktownie wszystko i wszystkich co stanie im na drodze. Oczywiście silniejsze z wilkołaków zazwyczaj próbują powstrzymać swoje instynkty, lecz to wiąże się z niewyobrażalnym bólem, którego większość nie jest w stanie wytrzymać i po prostu podaje się przemianie.
    Najlepszą bronią na wilkołaki są srebrne rzeczy tj. kule, noże etc. Nie są w stanie ich zabić jeśli nie trafią w głowę lub w serce.
    Moce: Są silniejsze od wampirów ale mniej zwinne. Mają bardzo dobry węch, który jest lepszy nawet od węchu psa. Potrafią usłyszeć najmniejszy szelest. Ugryzienie wilkołaka grozi wampirowi ciężkimi, długo leczącymi się ranami.
    Ograniczenia: Niezbyt dobrze widzą w ciemnościach. Nie posiadają umiejętności szybkiej regeneracji. Ugryzienie wilkołaka nie może być dla wampira śmiertelne; wampir umrze tylko w przypadku odgryzienia głowy.


    Demony - (10/10) - zrodziły się w odmętach otchłani piekielnej z krzyków, żalów i lamentów ludzi zesłanych przez Boga na wieczną rozpacz. Ich panem jest Lucyfer, któremu zapewne i tak nie służą wedle zasad. Bezprawne, nieczyste istoty, które nigdy nie będą w stanie nikogo pokochać. Pojawiają się na Ziemi w przeróżnych postaciach po to aby siać zamęt i zniszczenie. Nie są w stanie zrozumieć ludzkich smaków i uczuć, do niczego nie jest im to potrzebne. Kierują się tylko i wyłącznie jedną rządzą: ludzkimi duszami. Wędrują po świecie i szukają według nich najlepszych dusz, które będą dla nich najsmaczniejsze. Zawierają pakt ze swoimi ofiarami naznaczając je specjalnymi znakami w różnych miejscach na ciele. Mogą spełnić jedno życzenie człowieka w zamian za jego duszę. Po spełnieniu życzenia demon ma prawo zjeść duszę swojej ofiary, która po wieki będzie błąkała się w najciemniejszych zakamarkach piekła. Demony z reguły są dumne, aroganckie i pyszne. Nie obchodzi ich nic poza czubkiem własnego nosa. Z reguły jeśli dwoje z nich się spotka nie są dla siebie zbyt życzliwi. Najczęściej w takich sytuacjach dochodzi do krwawych starć.
    Moce: Mogą zawierać pakty z ludźmi. Mogą przybrać formę zwierzęcia jak i zarówno człowieka. Mają bardzo dobrze wyostrzone zmysły: słuch, wzrok i węch. Są niesamowicie silne, silniejsze nawet od samych wampirów. Mają zdolność natychmiastowej regeneracji (zdolność ta zanika jeśli demon od dawna nie zjadł żadnej duszy). Nie starzeją się.
    Ograniczenia: Nie posiadają zmysłu smaku. Nie mają prawa zabijać ludzi, którzy nie zawarli z nimi kontraktu. Nie mogą zginąć od ludzkiej broni, da się je jedynie zabić legendarnym Demon's Duel'em, którego administracja gdzieś posiała.


    Bogowie Śmierci (Shinigami) - (2/10) - Bogowie Śmierci uwielbiają przyglądać się ludziom, oraz czasami ich uśmiercać, przez co ich życie zostaje przedłużone o połowę. Nienawidzą jak ktoś im przeszkadza i nie są po niczyjej stronie. Zabijają ludzi przez demoniczną kosę, nożyczki etc. Przed całkowitym osądem Bóg Śmierci musi obejrzeć całe życie swojej ofiary. Ich moce
są dostosowane tylko i wyłącznie do uśmiercania, lub torturowania ofiary, dlatego też nie mogą im przywrócić życia, czy też uleczyć rany. Kiedy Bóg Śmierci zabrał już połowę życia człowieka, nikt ani nic nie może go zabić. Kiedy jednak ich czas dobiega końca, zamieniają się w proch. Nie mogą również zabijać ludzi, których nie mieli w swoim notatniku. Bogowie Śmierci muszą unikać zakochania się, ponieważ kiedy owa osoba będzie chciała zabić tą osobę, a Bóg Śmierci będzie chciał zabić sprawcę, sam zostanie uśmiercony, ponieważ osoba nie była w notesie, w których zostały wpisane osoby. Jeśli już skończyli swoją pracę, wracają do swojego świata, oraz dostają kolejną listę osób, które muszą zabić.
    Bogowie Śmierci również są bardzo leniwi, dlatego też czasami po prostu przekładają swoją pracę, oraz grają w karty z innymi Bogami.
    Moce: Mogą zabijać wszystkie istoty pod warunkiem, że są na liście. Kosa śmierci może być każdym przedmiotem martwym. Nie mogą zostać zabici przez ludzką broń. Nie starzeją się.
    Ograniczenia: Nie mogą pokazywać się swoim ofiarom ani mówić im, że niedługo umrą. Ludzkie śmierci muszą być w miarę realistyczne.


    Czarownice - (1/10) - cechuje je to, że noszą na głowie kapelusz z ostrym czubkiem, czasami może się na nim znaleźć gwiazdka lub księżyc. Bardzo łatwo jest je po tym poznać. Stare powieści głoszą, że są ohydne i chodzą w potarganych ciuchach - ale to tylko stereotypy mijające się z prawdą. Jedne z nich używają starego środku transportu jakim jest magiczna miotła na której latają, inne po prostu teleportują się z miejsca na miejsce przy użyciu swojej magii. Wszystkie z nich mają jakieś "magiczne" zwierzątko, którym najczęściej jest czarny kot. Czarownice czerpią swoją moc od szatana, któremu najczęściej się całkowicie oddają. Nie wszystkie posiadają różdżki: silniejsze potrafią czarować za pomocą samych rąk a najsilniejsze z nich są w stanie robić to wzrokiem. Zazwyczaj mieszkają na odludziach lub w ciemnych lasach. Niektóre przyjmują zlecenia od ludzi, którzy chcą się na innych zemścić a inne czarują tylko i wyłącznie dla własnej satysfakcji.
    Moce: Potrafią się teleportować ale tylko na niewielkie odległości (do sklepu i z powrotem). Mogą używać rozmaitych zaklęć. Potrafią rzucać klątwy.
    Ograniczenia: Nie mogą używać swojej magi do uśmiercania innych postaci; mogą je jedynie zranić. Czarownica może rzucić na daną osobę klątwę tylko gdy znajduję się niedaleko od niej lub gdy zrobi jej laleczkę voodo.


    Kitsune (Lisie Demony) - (4/10) - istoty te nie pochodzą z tego świata. Są bardziej przebiegłe i wredne od demonów. Niby wyglądają jak normalni ludzie ale jeśli dłużej popatrzy się w ich oczy ujrzy się prawdziwego potwora. Gdy dojdzie do walki ujawniają się ich ogony, zazwyczaj ilość ogonów świadczy o doświadczeniu danego osobnika. Jeśli stracą wszystkie ogony - umrą. Rzadko kiedy dochodzi podczas starcia do tego aby kitsune zamienił się w prawdziwego kilku ogoniastego lisa. Jeśli już do tego dojdzie to przybierają postać monstrualnego lisa, który potrafi zniszczyć wszystko na swojej drodze. Potrafią uprawiać niebezpieczną magię, dzięki której są zdolne sprawić by każda istota oszalała. Tworzą wyimaginowany świat w którym więżą swoją ofiarę gdzie ta upojona zbyt wielkim szczęściem popada w szaleństwo i umiera. Potrafią także opętać ludzi na których najczęściej zsyłają śmierć. Są bezlitosnymi i zimnymi istotami ale bardzo lubią przebywać w swoim gronie. Z reguły żywią się tym co normalni ludzie.
    Moce: Umiejętność zamiany lisa. Potrafią tworzyć urojoną rzeczywistość gdzie może uwięzić każdą istotę. Mogą opętywać.
    Ograniczenia: Zamiana w lisa jest możliwa tylko raz na dzień. Po każdej takiej zamianie kitsune pada wyczerpany. Mogą opętywać tylko ludzi.


    Syreny - (0/10) - piękne, powabne kobiety o cudownym głosie. Niestety, jednak z ogonem. Żyją od wieków z tym przekleństwem, które zesłało na nie morze. Wszystkie z nich zawsze pragnęły wyjść na ląd na wspaniałych, smukłych nogach. Zawsze zazdrościły ludzkim kobietą, że posiadają taki cudowny dar a dzięki niemu mogą mieć wspaniałych partnerów z którymi są szczęśliwe. W zemście za to, że już na zawsze pozostaną w wodzie zaczęły zwabia swoim niebiańskim głosem marynarzy, którzy wypływali w rejsy statkami. Uwodzeni przecudownymi głosami pięknych kobiet popadali w szaleństwo, tracili panowanie nad statkami i okrętami a w efekcie tracili życia przez swoje samolubne pragnienia. Kto wie, może w morzach Elyanosa wciąż istnieją syreny w kółko pragnąc tego samego. Być może pewnego dnia ktoś spełni ich marzenia i będą w stanie wyjść na brzeg na własnych, pięknych nogach.
    Moce: Są w stanie doprowadzić mężczyzn do szaleństwa. Rozumieją język wszystkich wodnych stworzeń. Są nieziemsko piękne.
    Ograniczenia: Nie mogą czarować swym głosem kobiet i niektórych ras (demon, bóg śmierci, kitsune). Jeśli wyjdą z wody i zbyt długą będą przebywać na powierzchni - umrą.


    Elfy - (1/10) - zamieszkują zazwyczaj w lesie, jeziorkach, źródłach, studniach, a nawet pod ziemią. Są bardzo podobne do ludzi, aczkolwiek charakteryzują się bladą cerą, szpiczastymi uszami, posiadają długie włosy, oraz melodyjny głos, przez co można je rozróżniać. Są również nieśmiertelne, oraz używają magii. Kiedy zostają zaatakowane, posługują się swoją magią, oraz strzelają z łuków magicznymi strzałami. Są sprzymierzeńcami zwierząt, które także mogą wykorzystać w ataku. Stara legenda Elyanosu głosi iż za 6 górami, 6 lasami i 6 jeziorami elficki król uwięził swoją córkę w wieży, której strzeże ogromny smok. Tylko najwięksi śmiałkowie mogą zdobyć się na odwagę, podbić wieżę i poprosić o rękę przepiękną elficką księżniczkę (modowie nie ponoszą odpowiedzialności w razie gdyby jakiś "śmiałek" poślizgnął się podczas wychodzenia na jedną z tych gór i stracił życie).
    Moce: Władanie magią. Możliwość tworzenia magicznych łuków. Umiejętność rozmawiania ze zwierzętami.
    Ograniczenia: Boją się wyjść poza swoją wioskę. Mogą umrzeć od każdego zranienia.


    Nimfy - (0/10) - piękne kobiety zrodzone z porannej rosy i jasnego brzasku. Zazwyczaj można je spotkać  w lasach lub na polach znajdujących się niedaleko jezior. Są jak poranna mgła, której nie można dosięgnąć. Niesforne, ciągle skore do zabawy i zazwyczaj szczęśliwe. Nie posiadają ludzkiego ciała więc trudno jest je dosięgnąć. Potrafią latać dzięki skrzydełkom utkanym z pajęczej sieci. Kochają stworzenia wszelakiej maści jak i cały świat. Potrafią rozmawiać ze wszystkimi zwierzętami i bardzo dobrze zaspokajają ich potrzeby. Nie muszą jeść ani pić aby móc żyć. Jedyne czego poszukują na świecie to szczęście i bezgraniczna miłość. Są naiwne i jeśli kogoś poznają od razu są zdolne zaufać takiej osobie. Lecz kiedy taka osoba nadużyje ich zaufania potrafią wpaść w szał. Mogą w akcie zemsty przywołać do siebie demony z najgłębszych czeluści piekieł. Umierają każdej jesieni by móc odrodzić się ponownie wiosną.
    Moce: Umiejętność komunikacji ze zwierzętami. Umieją latać. Jeśli jakaś osoba je zezłości może przyzwać wybranego demona/wampira z dowolnego miejsca na Ziemi lub z innych wymiarów.
    Ograniczenia: Nie mogą bezpodstawnie zsyłać na nikogo demonów/wampirów. Podczas jesieni i zimy (kiedy umierają) nie mogą używać żadnej ze swoich mocy.


    Wróżki - (0/10) - zupełne przeciwieństwo czarownic. Stanowią bardzo mocny kontrast względem siebie. W przeciwieństwie do czarownic czerpią swoją moc z rzeczy czystych i pięknych takich jak wiara, miłość i szczęście. Są wiecznie młode i uśmiechnięte, na wszystko znajdą jakąś radę i naprawią każdą zepsutą rzecz. Mają zawsze przy sobie swoją różdżkę, dzięki której mogą czarować. Potrafią rozmawiać ze zwierzątkami i różnymi domowymi rzeczami, które zazwyczaj wykonują za nie całą pracę typu sprzątanie czy zmywanie naczyń. Skoro wróżki są przeciwieństwem czarownic ich ulubione zwierzaczki też muszą się gryźć. Ulubionymi zwierzętami wróżek są ptaki (im bardziej kolorowe tym lepiej), które często przyśpiewują podczas gdy wróżki (jej sprzęty) sprzątają w swoich domach. Wróżki raczej nie lubią istot nieczystych i trzymają się od nich z daleka. Nie przeklinają ludzi, próbują im pomóc w normalny sposób - służąc jakąś dobrą radą. Wróżki zazwyczaj są wybierane na matki chrzestne cudownych księżniczek.
    Moce: Władanie czystą magią. Rozumieją język przedmiotów i zwierząt. Nie starzeją się.
    Ograniczenia: Mogą zginąć przez klątwę wiedźmy. Po wyczerpującym dniu pracy zazwyczaj kładą się spać przed osiemnastą.


    Ludzie - (4/10) - zwykłe istoty ze zwykłym ciałem podatnym na choroby, zranienia, wstrząsy, urazy i poturbowania. Zazwyczaj żyją w swojej ciągłej monotonii sądząc, że tak powinno być i już nie da się nic z tym zrobić. Większy ich procent wierzy w Boga, jedynego stwórcę, który ich zbawi i ocali. Więc wszyscy generalnie żyją po to aby umrzeć. Narodziny, nauka w szkole, pierwsza miłość, ślub, dziecko, starość a w końcu śmierć. To prawie jak rytuał odprawiany przez każdego z ludzi. Ludzie zawsze wyolbrzymiają historyjki o potworach po to aby przestraszyć innych bądź rozkręcić swój własny biznes. Są jedyną rasą której najbardziej zależy na pieniądzach. Ten kto ma ich najwięcej jest najlepszy. Tak było, jest i będzie w ich świecie nie zawsze. Czasami ludzie spotykają się z nadprzyrodzonymi istotami, które w przypadku wampirów przeciągają ludzi na swoją stronę i zwiększają liczbę osobników w swojej rasie. Większość ludzi jest egoistami, którzy myślą tylko o sobie i o tym jak ustawić sobie świetlaną przyszłość. Ludzie też mają swoją dobrą stronę, mniejsza mniejszość stara się pozbyć swojego egoizmu i zimą dokarmia głodne ptaszki.
    Moce: Brak (w zamian gracz wybierający tę postać może wybrać sobie sześć cech zamiast tylko trzech).
    Ograniczenia: Bardzo łatwo mogą umrzeć. Inne istoty bardzo lubią się nimi bawić.


    Anioły - (2/10) - istoty stworzone po to by nieść pomoc Bogu i oczyszczać świat z grzechów. Ponoć każdy z ludzi posiada swojego anioła stróża, który nad nim czuwa i nie dopuszcza do niego złych istot oraz chroni go przed wszelkimi wypadkami. Oczywiście ludzie w to wierzą ale nie mogą zobaczyć aniołów tak samo jak Boga. Anioły to istne przeciwieństwo demonów. Od rozpoczęcia świata te dwie rasy toczą ze sobą zażartą walkę. Niestety jak w przypadku wampirów i wilkołaków spór ten nie został jeszcze rozstrzygnięty i pewnie nigdy nie zostanie. Anioły to przepiękne istoty, które okala świetlista aura. Są jednym słowem idealne. Posiadają piękne, białe skrzydła dzięki którym mogą wzbić się w powietrze. Są istotami dobrymi i nigdy nie wszczynają żadnych sporów, raczej starają się im zapobiegać w każdy możliwy dla nich sposób. Są po to by jednoczyć wszystkie istoty na tej ziemi. Generalnie żyją w zgodzie z wszystkim co chodzi po Ziemi. Nigdy nie kłamią, nie szydzą z innych ani nie bawią się uczuciami. Są istotami prawymi i czystymi pod każdym względem. Potrafią w imię Boga oczyścić inne istoty z grzechów oraz mogą swoją mocą uzdrawiać. Bardzo często dzieje się tak, że zostają wykorzystane przez złych ludzi lub piekielne istoty ponieważ są naiwne i zbyt łatwo przychodzi im zaufać nieznajomym osobom. Są bardzo kruchymi istotami które raczej  walki unikają. Jeśli są naprawdę słabe mogą zginąć przez pojedyncze zranienie. Mimo wszystko żeby ich wrogowie tak łatwo nie mieli są w stanie odrodzić się po kilku dniach od swojej śmierci i powrócić na ten świat w tej samej postaci co poprzednio. Czyli łatwymi przeciwnikami wcale nie są.
    Moce: Mają moc dzięki której potrafią uzdrawiać inne postacie. Potrafią oczyszczać z grzechów. Jeśli chcą, potrafią poznać myśli innych tylko poprzez pojedynczy dotyk. Mogą stać się niewidzialne.
    Ograniczenia: Mogą odrodzić się dopiero po trzech dniach od śmierci. Nie mogą uzdrawiać czy oczyszczać innych postaci jeśli te nie wyrażą na to zgody i nie przyjmą tej wiadomości do siebie.


    Animagowie - (4/10) - są rasą bardzo zbliżoną do wilkołaków. Wyglądają jak ludzie i nikt nie jest w stanie odróżnić animaga od człowieka. Tak samo jak w przypadku wilkołaka. Jako ludzie nie mają żadnych zdolności ze swojej rasy. Są nawet bardziej człowieczy od swoich pobratymców, którymi są wilkołaki. Te dwie rasy żyją ze sobą w zgodzie (a przynajmniej starają się bo zawsze jakiś wyjątek musi się znaleźć). Animagowie są w stanie zamienić się w każde zwierzę jakiego tylko zapragną - prócz wilka z powodów oczywistych. Przemiana nie jest dla nich bolesna i generalnie nie mają pod tym względem żadnych ograniczeń. Mogą się przemieniać kiedy tylko zechcą. Podczas gdy są w postaci innego zwierzęcia rozumieją język danego gatunku. Jeśli są pod postacią zwierzęcia ludzkie uczucia zanikają, pozostaje im tylko instynkt, którym najczęściej kierują się podczas walki. Silne i słabe punkty przejmują od zwierzęcia w które się zamieniają. Więc jednym słowem wygrana zależy od tego w co animag się zamieni. Animagowie nie są agresywni ani nie pałają żądzą walki. Zazwyczaj używają swoich mocy tylko w celach obronnych. Podobnie jak kitsune lubią przebywać w swoim klanie.
    Moce: Umiejętność przemiany w dowolnie wybrane zwierzę.
    Ograniczenia: Animag może zamienić się TYLKO I WYŁĄCZNIE w ziemskie zwierzę.


EDIT: Sugestie użytkowników co do ras mile widziane. Z pomysłami prosimy pisać na priv moderatorów/administratorów, którzy postarają się rozpatrzyć w krótkim terminie Wasze prośby.

EDIT II: Dodana została rekrutacja. Jeśli w danej rasie ilość członków jest zajęta (10/10), użytkownik nie ma możliwości jej wybrać; pomysł: Morphine


.

I'm a killer, cold and wrathful
Silent sleeper, I've been inside your bedroom
I've murdered half the town

I'll fill the graveyards until I have you.

Oh, the horror of our love
Never so much blood pulled through my veins

I will eat you slowly...


Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Seabreeze Resort Samoa – Exclusively for Adults hotels-world.pl materace hilding materace janpol